BIMtalk – otvoreni razgovor o BIM-u na kojem hrvatski stručnjaci / BIM entuzijasti / govore o (svojim) primjerima praktične primjene BIM-a kao i o novostima u primjeni BIM-a u svijetu. Cilj je kroz kratka izlaganja potaknuti otvoreni dijalog.
PromoArh – 1. Međunarodni sajam graditeljstva, opremanja i uređenja
POREČ, petak, 20. rujna 2019. 14:00-16:15
Udruga BIM Hrvatska, u suradnji i sklopu PromoArh međunarodnog sajma graditeljstva, opremanja i uređenja organizira četvrto izdanje BIMtalk-a, ovog puta u Poreču, s primjerima različitih praktičnih primjena BIM-a::
- Organizacija i interdisciplinarni rad na BIM projektu.
- Upravljanje informacijama u projektima unutarnjeg uređenja.
- Modularna prefabrikacija – LEGO ili puzzle?
- Izrada kvalitetne grafike i interakcije Virtual Reality (VR) sadržaja
Sudjelovanje je besplatno, uz obaveznu prijavu! Prijaviti se možete i na samom sajmu, ali se tamo plaća ulaznica.
PRIJAVITE SE OVDJE
4. BIMtalk – SLUŽBENI PROGRAM
14:00-14:15h | Dolazak sudionika |
14:15h | Početak |
14:15-16:15h | Organizacija i interdisciplinarni rad na BIM projektu (Mirko Jurčević, dipl. ing. građ. – BIM Hrvatska)
Upravljanje informacijama u projektima unutarnjeg uređenja (Damir Mance, dipl. ing. arh. – Arhitektura minimal d.o.o.) Modularna prefabrikacija – LEGO ili puzzle? (Hrvoje Jukić, dipl. ing. arh. – Arhitektonski studio Helman i Jukić d.o.o.) Izrada kvalitetne grafike i interakcije Virtual Reality (VR) sadržaja (Jan Ružić, VR Architect – Vertiv Croatia d.o.o.) |
16:15h | Završetak službenog dijela |
16:15h – 17:00h | Networking / druženje |
Organizacija i interdisciplinarni rad na BIM projektu (Mirko Jurčević, dipl. ing. građ. – BIM Hrvatska)
Jedna od ključnih prednost koju donosi BIM pristup gradnji je u boljoj interdisciplinarnoj suradnji. Prikazat će se neke praktične smjernice za organizaciju projekta unutar tvrtke te određene smjernice za bolju suradnju među strukama.
Da li je to jedan ili više modela i kako se to postavlja, kako različite struke surađuju na BIM projektu i što ako imaju različite softvere, kako se razmjenjuju informacije i koji se tu problemi javljaju, samo su neka od pitanja kojih će se izlaganje dotaknuti.
Osnova za izlaganje je višegodišnje iskustvo predavača na poslovima implementacije, organizacije i praćenja BIM projekata.
Upravljanje informacijama u projektima unutarnjeg uređenja (Damir Mance, dipl. ing. arh. – Arhitektura minimal d.o.o.)
Razradom složenih projekata unutarnjeg uređenja suočeni smo s velikom količinom informacija koje je potrebno artikulirati u svrhu kvalitetne realizacije projekta. BIM se pokazao kao jedan od najvažnijih alata/procesa koji nam u tome mogu pomoći. Kroz primjere BIM modela realiziranih projekata, predavanjem prikazujemo metode koje koristimo u radu: od korištenja oblaka točaka za potrebe snimanja postojećeg stanja i izrade modela, preko upravljanja fazama izvođenja, pa sve do izrade specifikacija. Poseban naglasak stavljen je na prikaz specifičnog sustava komunikacije između suradnika unutar BIM modela uvedenog u svrhu optimizacije poslovanja ureda i kontrole kvalitete projekta.
Alati: Autodesk Revit, Microsoft Excel
O predavaču:
Damir Mance, dipl. ing. arh. – Arhitektura minimal d.o.o.
Viši predavač na Arhitektonskom fakultetu, sveučilišta u Zagrebu – Kolegiji Planiranje i organizacija građenja, Upravljanje projektima, Arhitektura i tehnologija 2. Glavni urednik hrvatskog prijevoda BIM Dictionary (www.bimdictionary.com).
Modularna prefabrikacija – LEGO ili puzzle? (Hrvoje Jukić, dipl. ing. arh. – Arhitektonski studio Helman i Jukić d.o.o.)
Prikazat će se iskustva iz praktične primjene BIM procesa na visoko prefabriciranim građevinama od projektiranja do izvedbe, s dinamičkim predviđanjem faza izvođenja radova.
Izrada kvalitetne grafike i interakcije Virtual Reality (VR) sadržaja (Jan Ružić, VR Architect – Vertiv Croatia d.o.o.)
Virtualna stvarnost predstavlja “idući korak” u arhitektonskoj vizualizaciji, međutim, zbog visokih hardverskih zahtjeva i specifičnog potrebnog znanja, u praksi rezultira relativno niskom kvalitetom grafičkog prikaza (u odnosu na uobičajene tehnike).
Prikaz iskustvo iz Vertiv-a, gdje VR tim pokušava dostići razinu kvalitete pred-renderirane grafike – koristeći tehnike i metode uobičajene pri razvoju video igara.
Poseban fokus će biti na dva najveća izazova u praksi izrade ovakvog VR sadržaja: grafička optimizacija i korisnička interakcija.